wtorek, 6 marca 2012

Rozczarowanie


To chyba słowo najlepiej oddające dzisiejsze nastroje. Wczoraj kleciłem notkę o wypożyczeniu przez Walsall dwójki zawodników. Frank Nouble i George Boateng już podobno podpisali umowy. Wszystko na podstawie artykułu w Express & Star klik. Dlaczego mam więc nie wierzyć gazecie, która do tej pory się nie myliła pisząc o klubie? Zanim wysłałem ten post coś mnie tknęło. Na oficjalnej stronie klubu zero informacji. No a potem cała ta historia zaczęła rozłazić się w szwach. Boateng zdementował na Twitterze informacje o wypożyczeniu. Nouble ma dołączyć dzisiaj do ... Barnsley. To już nawet informacja o tym, że Richard O'Kelly, trener w klubie, dołącza jako menedżer do Hereford United, nie robi większego wrażenia.

Dlaczego rozczarowanie? Przez moment wydawało się, że klub chce walczyć o pozostanie w lidze. Ściągając tych dwóch graczy chce załatać dziury w składzie i dać nadzieję na to, że walka w lidze zakończy się sukcesem. No ale nie ma niczego tak właściwie. Mam nadzieję, że ktoś tego nie wymyślił tylko po to, żeby podbić sprzedaż karnetów w ofercie Early Bird, bo to nie wróży dobrze dla klubu. Raczej nie sądzę, że całą sprawę wymyślił dziennikarz. Zawiodły jego źródła najprawdopodobniej. No ale dziwnie się można z tym czuć i trudno szukać powodów do optymizmu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz