wtorek, 2 sierpnia 2011

Fantasy Premier League

Ruszyła kolejna edycja tej zabawy, pod adresem klik. W tym roku pozmieniało się wiele, bo logowanie do gry wymaga adresu mejlowego, z którego rejestrowaliśmy się do gry. Swój na szczęście pamiętałem, ale wiele osób nie miało już dostępu do swojego poprzedniego mejla i utraciło historię, bo musiało zakładać nowe konto.
Wątek wspominkowy, trudno uwierzyć, że to będzie szósta edycja dla mnie, a siódma dla gry jak dobrze pamiętam. Albo odpowiednio siódma i ósma, bo chyba jeden rok nie jest uwzględniany.


Zaczynałem w wakacje 2006, bardzo, bardzo dawno temu. Poprzedni sezon miałem mocno nijaki, liczę, że ten będzie lepszy. Nie zamieszczę składu, ale mam bardzo silną obronę, tak właściwie z Manchesteru chciałoby się powiedzieć, całkiem dobry atak (lubię określenie goal-poacher i staram się mieć takich zawodników) i tania, ale całkiem solidna linia pomocy. Co prawda do startu sezonu pewnie zmienię skład z milion razy jeszcze, ale chyba nie rozbiję obrony. Trójka graczy z United i trójka z City. Tak samo Bent i Drogba w ataku to dla mnie coś, co muszę mieć. Dlatego brakuje pieniędzy na pomoc i mogę zapomnieć o tych najdroższych graczach. Pozostaje wierzyć w moc powiedzenia, że pieniądze nie grają.

Ligi tradycyjnie wymagają kodu. Po starej znajomości zapisałem się do ligi Super Polska (kod 39871-16292), ligi Galicji (kod 392308-110265) i Krzrek Ligi (kod 161526-51953). Do zagranicznych nie będę podawać kodów, no chyba że pojawią się na blogach, to się dopisze. Z łezką w oku odwiedziłem forum Gazety i to, co zostało z konkursu Wygraj Ligę. To smutne co zostało z tej gry na portalu.

Druga zabawa, to sukcesor IKTS, czyli I know the Score, co zawsze przekręcałem na I don't know the score ;). W tej zabawie przewiduje się wyniki spotkań. Podam też kod do ligi EPLTalk: F78B0-RME no i rzecz jasna link do zabawy klik.

Reasumując, można spokojnie oczekiwać początku sezonu i inauguracji obu zabaw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz