piątek, 31 sierpnia 2007

Blog day 2007

Nie do końca podoba mi się pomysł tej akcji, czy pewne szczegóły, no ale skoro sam bloguję to można wziąć udział w takiej inicjatywie. No to jedziemy, kolejność przypadkowa.

1. TrueHoop
Blog o koszykówce, przede wszystkim o NBA. Koszykówka jest tym sportem, który budzi we mnie żywsze emocje, miałem nawet epizod w reprezentacji szkoły. Stąd też zainteresowanie NBA, tak więc nie mogłem nie czytać tego bloga, stojącego na znakomitym poziomie.

2. Piszę bo zapominam
Blog Adama Romańskiego też o koszykówce, ale tej krajowej.

3. Aaaby sprzedać... dodaj fotkę.
Blog o trudnej sztuce sprzedawania na Allegro, a raczej wzbogacania aukcji zdjęciem. Niektórzy powinni przynajmniej spojrzeć na zdjęcie przed opublikowaniem.

4. Fotka PE EL
Publikowanie dziwnych zdjęć, żeby coś sprzedać jeszcze rozumiem. Publikowanie zdjęć, które są dziwne, żeby się wylansować na fotce jest, no nie do końca przemyślane. Przeglądając tego bloga można znaleźć całą masę fotek, które nie powinny opuścić karty pamięci aparatu fotograficznego, a jednak wiszą w necie.

5. Michał Świgoń - niecodziennik internetowy
No i last but not least blog redaktora naczelnego Histmaga. Ostatnio nieco rzadziej aktualizowany, ale prędzej czy później sytuacja pewnie wróci do normy. Bardzo ciekawy blog z mojej perspektywy, bo autor mimo pewnych podobieństw, inaczej patrzy na świat. No i przede wszystkim redaktor Histmaga, że też jeszcze, po pięciu latach, im się chce. Podziwiam.